1. Wyjaśnienie pojęć

Gwarant / Dystrybutor: CSI S.A. ul. Sosnowiecka 89, 31-345 Kraków, Tel: 12 323 62 00

Nabywca: Konsument pozyskujący produkt w drodze zakupu.

Produkt: towar marki Vention z dystrybucji CSI S.A.

2. Deklaracja okresu udzielanej gwarancji przez gwaranta.

Gwarant udziela 24 miesięcznej gwarancji sprawności i prawidłowego wykonania produktu, zastrzegając przy tym kwestie utraty praw do gwarancji w sytuacjach opisanych w 5. Uszkodzenia i sytuacje nie objęte gwarancją.

Datę rozpoczęcia okresu udzielanej gwarancji stanowi data nabycia (zakupu) produktu przez Nabywcę na dokumencie zakupu. Jako dokument zakupu rozumie się fakturę lub paragon z:

a) wyraźnie wskazaną nazwą produktu,

b) miejscem zakupu

c) datą zakupu.

Dalsza odsprzedaż produktu nie przekłada się na wznowienia okresu udzielonej gwarancji. Zasięg terytorialny udzielonej gwarancji obejmuje wyłącznie obszar Polski.

Prawo do skorzystania z udzielonej gwarancyjnej przysługuje Nabywcy wyłącznie podczas okresu gwarancji i na zasadach opisanych w 3. Zobowiązania nabywcy wobec uprawnienia do gwarancji.

3. Zobowiązania Nabywcy wobec skorzystania z uprawnienia do gwarancji

Ze względu na weryfikację dystrybucji towaru obsługa gwarancyjna możliwa jest wyłącznie na podstawie dokumentu zakupu (faktura lub paragon) i odbywa się w miejscu sprzedaży towaru. Nabywca w celu złożenia reklamacji gwarancyjnej zobowiązany jest złożyć reklamację u sprzedawcy.

4. Zobowiązania Gwaranta wobec Nabywcy w ramach udzielonej gwarancji i zasadnej reklamacji

a) dla uznanej reklamacji wykonanie naprawy lub wymiany wadliwego produktu w terminie do 14 dni roboczych

b) wydania protokołu obsługi gwarancyjnej produktu zawierającego informacje o reklamacji i decyzją Gwaranta

c) dostarczenia na swój koszt produktu po obsłudze gwarancyjnej pod adres wskazany przez Nabywcę w zgłoszeniu reklamacyjnym z ograniczeniem terytorialnym do terytorium Polski

d) wydania oświadczenia o nienaprawialności produktu lub zaproponowania wedle własnej decyzji wymiany na produkt innego modelu jeśli naprawa lub wymiana produktu nie może zostać wykonana z przyczyn niezależnych od Gwaranta.

Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za szkody i straty powstałe w wyniku niemożności korzystania z produktu przez Nabywcę w czasie obsługi gwarancyjnej produktu. W ramach udzielanej gwarancji Gwarant nie przeprowadza przeglądu lub konserwacji produktu oraz czynności przewidzianych przez instrukcję jako czynności do wykonania przez użytkownika produktu, w tym nie oczyszcza produktu do należytego stanu.

Gwarant zastrzega sobie prawo do przyjęcia na własności elementu lub produktu wadliwego wymienionego podczas czynności gwarancyjnych.
Diagnostyka produktu odbywa się wedle wewnętrznej procedury Gwaranta, która jest podstawą do określenie przyczyn i klasyfikacji usterki. Ustalenie formy
rozliczenia reklamacji gwarancyjnej, w tym czy wobec produktu zostanie podjęta decyzja o wymianie lub naprawie stanowi decyzję Gwaranta.

5. Uszkodzenia i sytuacje nie objęte gwarancją.

Udzielana gwarancja nie obejmuje uszkodzeń i nieprawidłowości w działaniu produktu powstałych w wyniku czynników zewnętrznych niżeli z wadliwości produktu:

a) nieprawidłowe użytkowanie produktu niezgodnie z instrukcją i przeznaczeniem, w tym zastosowanie produktu do celów profesjonalnych które przekracza użytkowanie w warunkach gospodarstwa domowego

b) nieprawidłowe przechowywanie i użytkowanie produktu, w tym narażenie produktu i jego elementów na warunki niekorzystne jak np. wysoka wilgotność,
duże nasłonecznienie

c) niewiedza i niedbałość nabywcy, w tym doprowadzenie do stanu zabrudzenia elementów i mechanizmów produktu, które przez swój stan zaniedbania i
zaniechanie konserwacji uniemożliwiają prawidłową pracę elementów i produktu

d) mechaniczne uszkodzenie (np. w wyniku upadku, uderzenia, zalania wodą, zgniecenia itp. )

e) wadliwa instalacja elektryczna

f) samowolna i nieautoryzowana ingerencja w produkt

g) modernizacja i dokonywania własnych zmian konstrukcyjnych produktu

h) dalsze użytkowanie produktu, który wykazywał wcześniej wadliwe działanie

i) wpływ środowiska użytkowania, w tym urządzenia miejscowe powodujące zakłócenia w działaniu produktu, niepoprawna konfiguracja urządzeń zewnętrznych przekładającą się na pracę produktu

Produkty, dla których dystrybucja CSI S.A. nie została potwierdzona przez Nabywcę nie podlegają obsłudze gwarancyjnej Gwaranta.

6. Postanowienia końcowe.

Nabywca korzystając z prawa udzielanej gwarancji akceptuje powyższe warunki gwarancji deklarując zapoznanie się z nimi. Niniejsza gwarancja nadaje Nabywcy określone, egzekwowalne prawa. W zależności od kraju stosowania gwarancji, Nabywcy mogą przysługiwać dodatkowe lub inne prawa. W celu szczegółowego ustalenia praw przysługujących Nabywcy zalecane jest zapoznanie się z obowiązującymi miejscowymi uregulowaniami prawnymi.

Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień wynikających z niezgodności towaru z umową (Ustawa z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego - Dz. U. Nr 141, poz. 1176).